Jak się ma filiżanka?

Na poniższym zdjęciu filiżanka lata.
Nie dostrzegłam tego, zwrócił mi na to uwagę starszy syn. Zapatrzył się na zdjęcie taty wiszące na ścianie, uśmiechnął pod nosem i rzekł:
"- Tata i latająca filiżanka."
Oboje z mężem wcześniej tego nie widzieliśmy, ot, zdjęcie się nam podobało, mina i w ogóle.
Od tej pory widzimy tylko latającą filiżankę;).


Kiedyś przeczytałam "51 zabaw (z) rzeczami" Droit'a i gdybym miała wybrać parę przedmiotów, które chciałabym opisać lub coś im przypisać, wśród nich znalazłaby się filiżanka. Na szczęście nie zamierzam o niej śpiewać - strasznie fałszuję;).
Ma piękny kształt, jest dystyngowana i elegancka. Każdy, trzymając ją dłoni wydaje się interesujący. W moim życiu łączy się z relaksem, chwilą dla siebie, albo z ciekawą rozmową (bądź milczeniem).
Przeważnie w środku ma kawę, na ogół mocną z mlekiem.
Lubię otulać ją dłońmi jak i trzymać za uszko z najmniejszym palcem pańciowato wystrzelonym w bok.


Patrick Jane - to przez niego mam komplet niebieskich kubeczków z Ikei.
Najbardziej wstrząsający moment w "Mentaliście", to ten gdy mu stłuczono niebieską filiżankę - dosłownie dreszcz po plerach;).
Jednak nic tak nie przeraża i wstrząsa jak przepowiednie wróżbity Macieja i piszę to całkiem poważnie. Wystarczyło, że dwa razy wpadłam na kanał Kosmica (czy jakoś tak - nawet nie wiem jak się nazywa?), a usłyszałam, że jakąś panią mąż zdradza, a druga może mieć raka (bo na karcie była moneta, a to kształtem przypomina guza). Brrrrrrrrr. Woleć Patricka Jane - przystojniejszy...no i ma niebieską filiżankę;).
A zatem:


Jeśli o rzeczach mowa, to podam Wam przepis na to, jak kupić idealne dżinsy w sh:
Idziesz z zamiarem kupienia "byle czego", bo ciepło przecież, a ty chcesz obciąć nogawki. Ważne żeby na tyłku fajnie leżało. Grzebiesz w ciuchach na wagę (skoro i tak masz dokonać dewastacji, to po co przepłacać?) i wyciągasz coś co odpowiada kolorem i rozmiarem.
Tak znalazłam swoje aktualnie ulubione dżinsy Levisy. Jakoś nie mogę się przemóc, by obciąć im nogi;).


Razem z Bronnillą vel Bronisławem aka Bosmanem alias Bonisławem, życzymy Wam miłego zapiątku:).
Patrzcie- u nas są nawet białe pająki - cudowna przyroda!