Pod-cięcie.

Na miły początek Dnia Dziecka częstuję Was sernikiem na zimno z truchawami - przepis tu.
Smacznego i wszystkiego najlepszego;))


Lubię odgłos brzęczącej maszynki do włosów...nawet na mojej głowie.
Bzzz, bzzzzz i nowa fryzura gotowa;).
Jak nie teraz to kiedy?
Zobaczyłam te filmiki podesłane mi przez Rudą, która ruda już nie jest (mam nadzieję, że nie zdradziłam jakiejś szlachetnej tajemnicy i mi łba nie urwie - tym bardziej, że on teraz taki ładny):

https://www.youtube.com/watch?v=dk34MaObh1o
 https://www.youtube.com/watch?v=IBM3rV3eG88

No i zakochałam się w Elliot Sailors.
Stwierdziłam, że też tak chcę.
A chcieć to móc;)
Ostatni raz, czułam się taka charakterystyczna gdym na głowie miała 2mm.
Jak by co, to Ruda jest wszystkiemu winna;)







Miłego dnia:)

Komentarze

  1. Piękności od głów do stóp. A ciuchy skąd? Cudowna prostota!

    OdpowiedzUsuń
  2. hehehe.

    love Elliott, love Magda, love wygolone boki ! yeah!
    cieszę się, że mam w tym swój wkład jeje.

    Ej no. Zachwycałam się już w smsie, ale pozachwycam się jeszcze. Czad! ( powtarzam się? ;-) )Ten fryz jest zarąbisty. Teraz to już całkiem mam chrapę na wygolone boki. :D
    Ubraniowo -mistrzostwo - to jest to co lubię, co mnie ostatnio inspiruje. Mega!

    (aaa, łba nie urwę hehe, luzikguzik. Jestem Ruda tak czy siak, czy mam czarne, fioletowe, blond, czy inną tęczę. ksywa ciągnie się za mną odkąd zrobiłam pierwsze farbowanie, czyli jakies 20 lat :) )

    mmmm i ten sernik....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie wyglądasz! Nowa fryzura pasuje Ci w 100%. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki ludzie za miłe słowa:)
    @Biurowa - marynara: M&S, koszulka: sh, legginy: Top Secret.

    OdpowiedzUsuń
  5. ubraniowo- nie do opisania! przepiekny ma kolor i fason ten zakiet! Tobie też świetnie z takiej charakternej wersji na glowie. ale jak ma sie taki piękny kobiecy profil i koci nosek to nic dziwnego. jesli chodzi o metamorfoze tej modelki... coz.. jej uroda broni sie sama-podobna jest do Liv Tyler, ale jak dla mnie żaden tam kunszt to fryzjerski chwycic za maszynke i podgolic jak chlopa prawie do zera..i cos tam na gorze zostawic..mnie nie zachwyca a wrecz budzi skojarzenie ze fryzjer nie cierpi kobiecych kobiet i jest w tym jakis slad mizoginizmu...nawet ona nie do konca wyglada na zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i wyrażenie własnej opinii:)
      To ciekawe, że obejrzałyśmy ten sam filmik i miałyśmy odmienne skojarzenia: ja widziałam kobietę uśmiechniętą, podekscytowaną; fryzjer wyluzowany, sympatyczny gość. Fryzjer zrobił jej fryzurę jaką ona chciała - widać,że pokazywała mu zdjęcia lub filmik.
      Dla mnie krótkie fryzury są bardzo kobiece, wszystko zależy od osobowości.
      No i muszę stanąć w obronie maszynki; operowanie nią wymaga wprawy i kunsztu - wiem coś o tym. Z górą też trzeba coś sensownego zrobić, by wszystko tworzyło całość.

      Usuń
  6. serniki na zimno, w polaczenia z truskawkami--zawsze i wszedzie- wiekszosc wersji niestety nie dla zaprzyjaznionych wegetarian...ze wzgledu na sybstancje na ż..;

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, wbrew pozorom to niesamowicie kobieca fryzura.
    Oglądam twoją modową ewolucję i jestem pod olbrzymim wrażeniem. Wyglądasz doskonale, jestem świadoma swojej drogi, a ja z podziwem obserwuję dokąd zmierzasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalona! Dobrze, że odważasz się na zmiany i eksperymenty;] Chociaż ja się przywiązałam do Twojej poprzedniej fryzury i chyba bardziej mi się ona podobała, ale pamiętam, że swego czasu, przy zmianie z długości do ucha na krótkie, tak samo żaliłam się za poprzednią długością, a potem zmieniłam zdanie;) Obejrzałam filmik i fajnie widać na nim radość tej kobiety z tej olbrzymiej metamorfozy. Trzeba być naprawdę odważnym i charakternym;]

    OdpowiedzUsuń
  9. No pięknie :) Muszę powiedzieć, że masz tak śliczną twarz, że krótkie fryzury są wprost dla Ciebie stworzone :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Chcesz coś napisać? Śmiało! Najwyżej odgryzę rękę jeśli nie będzie mi się podobać ;D