A la Chloe Howl.

Dziś będzie krótko.
Wczoraj wpadła do mnie z wizytą Marta aka Grumpy i wypadła z nową fryzurą a la Chloe Howl. Marta chciała coś zmienić, skrócić. Podesłała mi na maila kilka propozycji. A ja wiedziałam, że Howl gdzieś tam za nią "łazi"  - no to ciach.
Cieszę się i za każdym razem doceniam, że ktoś podejmuje taki wysiłek, by pokonać niemało kilometrów, by się ze mną spotkać i obciąć włosy. Jest jeszcze czas na kawę, ciasto i pogaduchy.
Moi chłopcy świetnie dogadują się z Maćkiem - synkiem Marty. Mężowie nasi też się dogadali;).
Zdjęcia robione wieczorem, telefonem. A miny mi się bardzo podobają;)

 Oto nasza fryzurowa inspiracja:


A oto ja w takiej codziennej odsłonie;)


Miłego weekendu kochani:*

Komentarze

  1. Ha, wyglądacie jak siostry w tych fryzurach!
    Ten codzienny wygląd całkiem jest niecodzienny :) W każdym razie fajnie wyglądasz.
    PS. No nie, nienawidzę tych obrazków. Zawsze widzę tam co innego, niż powinnam :( Ale rozumiem, ja z tego samego powodu uniemożliwiłam komentowanie użytkownikom anonimowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie fajnie by było mieć taką siostrę - Marta jest kochana:).
      Też nie lubię tych obrazków, ale chyba bardziej mam dość licznych spamów.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ale fajną fryzurę znów Marcie wyczarowałaś. Jest słodko i charakternie jednocześnie. Pierwsze skojarzenie: Coco Chanel, nie wiem, może przez Audrey Tautou.
    To wspólne zdjęcie kojarzy mi się ze zdjęciami "backstagowymi" modelek z tego samego wybiegu:D Fajnie wyglądacie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe ciacho z Ciebie Magda, od ciachania no i wyglądania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze wszystkich krótkich fryzurek teraz wyglądasz najpiękniej.

    ps. skrobię do Ciebie e-maila. chyba że już gardzisz Lolkiem. :)

    buzi!

    OdpowiedzUsuń
  5. @Panna Lila - dzięki za miłe słowa:)
    @Magda - aż mi się słodko zrobiło:)
    @Panna Lola - gardzę tylko wątróbką;) Czekam więc na wieści od Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna sesja pod wyludnionym kościołem. howl! ależ kurtache fajowa masz! nie mow ze to z sh..?

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy a jakże, ale przecież jest jeszcze ciacho i chyba najważniejsze - pogaduchy!!! Spotkanie z Tobą to prawdziwa uczta dla ciała i ducha. Kurtka niesamowita i w zestawie z tymi butami - jakże mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rety! W małym telefonie moje miny wyglądały lepiej :-D
    Twoja Duża Siostra

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta Twoja modelka :) A fryzura bardzo mi się podoba. Ty też wyglądasz fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. @Sigrun - uspokoję Cię - nie z sh;)
    @Iluminacja - dziękuję i może kiedyś razem poucztujemy...:)
    @grumpy - Twoje miny ubóstwiam:) To ja, twoja mała siostra, krasnal, ale z dużą głową - na każdym zdjęciu, które miałyśmy razem, mój czerep był na pierwszym planie;)
    @Joanna - dzięki!


    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Chloe i lubię Martę w tej fryzurce:D Zresztą lubię ją tak całkowicie - bez względu na to co ma na głowie;))
    A miny na zdjęciach podobają mi się bardzo, hehehe, aż by się chciało między Wami stanąć...I usiąść przy tej kawce, i pogadać...
    Szkoda, że ja mam tak daleko do Ciebie. Chetnie bym Ci się pod nożyczki oddała:D

    Rzeczywiście wyglądacie jak siostry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi się ładuje ten post, to patrząc na zdjęcia Marty, moja pierwsza myśl: to ja, ale nie mam takiej kurtki?;))

      Usuń
    2. Tara, nie wzbraniaj się tak! Masz mamę we Wrocku, czyż nie? Stamtąd do Magdy niedaleko! Przyznaj się, że się boisz o swoje długie pukle! ;-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Chcesz coś napisać? Śmiało! Najwyżej odgryzę rękę jeśli nie będzie mi się podobać ;D