Pozdrawiam dusznie






  Dzieci w szkole, mąż wyjechał pracować, mi przyszło zbierać porozrzucane skarpety i myśli.
Czyli, wszystko wraca na swoje wysłużone tory, po szaleństwie świątecznym i Sylwestrowym.

  Postanowiliśmy ten przeszły, wolny czas spędzić ze sobą, ze znajomymi. Nie miałam kiedy regularnie informować wirtualnych koleżanek i kolegów co kupiłam, dostałam, wypróbowałam, przeczytałam. Nadrabiam więc.
  Natomiast zyskałam cenne informacje jak pokazać żółwia, że dla moich synów kaseta video jest z dawnych czasów, a bracia Kaczyńscy należą do kategorii celebrytów - tak zostali zakwalifikowani przez grę planszową.
  Rozkminialiśmy gry, co na tyle spodobało się mojemu nastolatkowi (on już NIE JEST DZIECKIEM), że poświęcił na nie czas przeznaczony na TV.




  Miałam też małą chwilę czarnowidztwa; wzięłam udział w trzech konkursach na instasiu i wszystkie wygrałam. Na wszelki wypadek nie skreślałam totka, bo w razie wygranej, zaczęłabym się dręczyć, że mąż przestał mnie kochać w myśl powiedzenia: kto nie ma szczęścia w miłości... itd.
  W nagrodę zostałam uraczona bluzą Shabatin, w karpio-śledziki (uwielbiam słowne wariacje!) i dołączonym przemiłym tekstem. Teraz się modlę o większą ilość głów do cięcia, by sobie coś wesołego jeszcze dokupić.
Wraz z koszulką Medicine dostałam plik gazet "Zwykłe życie" - mózg się lasuje; na złagodzenie książki dla młodzieży, które czytają dorośli oraz felietony Jerzego Bralczyka zawarte w "Alfabecie Mistrzów" z 2012 r.
  " Dziś słowo duszny oznacza coś, co dusi, naprawdę czy przenośnie (jak duszna atmosfera), ale w XIX wieku odnosiło się i do spraw duchowych, psychicznych, funkcjonowało też w terminach psychologicznych. Przysłówki od słowa dusza mieliśmy dwa, z nich dusznie oznaczał tyle, co 'z duszy całej, serdecznie' - dziś niestety pozostał tylko duszny. "

  Jestem bardzo ciekawa tego co przyniesie rok 2017, podekscytowana niemalże ;).
Na razie wyobrażam sobie, że jestem niezwykłą i wyjątkową kropką. W Nowym Roku znajdując się wśród innych kropek chcę czuć się ich częścią, nie gubiąc swej indywidualności. Życzyć sobie dobrze i innym.
I Wam też :D



Komentarze

  1. Aaaaa! Jest i moja ukochana "Czarownica piętro niżej" Szczygielskiego! I jak wrażenia? Już po lekturze? :) Nam Mikołaj przyniósł już kolejną część przygód Mai - "Klątwę 9 urodzin". Starsza znalazła pod choinką wszystkie upragnione tytuły (z swym uwielbieniem literatury młodzieżowej, odnalazłabyś się na jej regale :)).
    Wizualne zmiany na blogu widzę. Cieszą oczy :)
    Wygranej bluzki zazdroszczę (!), jak również tej czarnej strojnej w falbanę.
    W ogóle jak zwykle kwitnąco wyglądasz. Wspaniale!
    P.S. Ja tam bym jednak tego Totka puściła ;)
    Pozdrawiam noworocznie życząc samych dobrodziejstw, tych głów do strzyżenia coraz więcej = boskich fatałaszków, wciąż nowych stylizacji, wytrwałości w kształtowaniu masy mięśniowej ;) i spełnienia marzeń. O twą indywidualność kropki jestem spokojna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Szygielskiego na razie zaglądam, gdyż akuratnie czytam "Błahostkę i kamyk" Ewy Nowak.
      Totka faktycznie puszczę, żeby w razie czego mieć zabezpieczenie na przyszłość;).
      Co do masy mięśniowej, byle by mi prochowiec nie pęk na plecach;)
      Dzięki za życzenia - ściskam!

      Usuń
  2. Jak ładnie napisałaś to o kropce;) i ładnie ujęłaś strój na zdjęciach, niby zwyczajny, a chce się patrzeć jak na zdjęcia mody w dawniej obecne w "WO". Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy w alfabecie mistrzów istnieje słowo zmiętolone? Podoba mi sie Twój zmiętolony włos i kropka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy istnieje tam słowo "zmiętolone", ale mniemam, że jeśli chodzi o włos to pojawiły się nowocześniejsze określenia: wystylizowane, włosy z wyraźną strukturą, naturalne fale jakby poszargane wiatrem, a w rzeczywistości grubą lokówką i spryskane solą morską;))

      Usuń

Prześlij komentarz

Chcesz coś napisać? Śmiało! Najwyżej odgryzę rękę jeśli nie będzie mi się podobać ;D