Pozdrawiam dusznie






  Dzieci w szkole, mąż wyjechał pracować, mi przyszło zbierać porozrzucane skarpety i myśli.
Czyli, wszystko wraca na swoje wysłużone tory, po szaleństwie świątecznym i Sylwestrowym.

  Postanowiliśmy ten przeszły, wolny czas spędzić ze sobą, ze znajomymi. Nie miałam kiedy regularnie informować wirtualnych koleżanek i kolegów co kupiłam, dostałam, wypróbowałam, przeczytałam. Nadrabiam więc.
  Natomiast zyskałam cenne informacje jak pokazać żółwia, że dla moich synów kaseta video jest z dawnych czasów, a bracia Kaczyńscy należą do kategorii celebrytów - tak zostali zakwalifikowani przez grę planszową.
  Rozkminialiśmy gry, co na tyle spodobało się mojemu nastolatkowi (on już NIE JEST DZIECKIEM), że poświęcił na nie czas przeznaczony na TV.




  Miałam też małą chwilę czarnowidztwa; wzięłam udział w trzech konkursach na instasiu i wszystkie wygrałam. Na wszelki wypadek nie skreślałam totka, bo w razie wygranej, zaczęłabym się dręczyć, że mąż przestał mnie kochać w myśl powiedzenia: kto nie ma szczęścia w miłości... itd.
  W nagrodę zostałam uraczona bluzą Shabatin, w karpio-śledziki (uwielbiam słowne wariacje!) i dołączonym przemiłym tekstem. Teraz się modlę o większą ilość głów do cięcia, by sobie coś wesołego jeszcze dokupić.
Wraz z koszulką Medicine dostałam plik gazet "Zwykłe życie" - mózg się lasuje; na złagodzenie książki dla młodzieży, które czytają dorośli oraz felietony Jerzego Bralczyka zawarte w "Alfabecie Mistrzów" z 2012 r.
  " Dziś słowo duszny oznacza coś, co dusi, naprawdę czy przenośnie (jak duszna atmosfera), ale w XIX wieku odnosiło się i do spraw duchowych, psychicznych, funkcjonowało też w terminach psychologicznych. Przysłówki od słowa dusza mieliśmy dwa, z nich dusznie oznaczał tyle, co 'z duszy całej, serdecznie' - dziś niestety pozostał tylko duszny. "

  Jestem bardzo ciekawa tego co przyniesie rok 2017, podekscytowana niemalże ;).
Na razie wyobrażam sobie, że jestem niezwykłą i wyjątkową kropką. W Nowym Roku znajdując się wśród innych kropek chcę czuć się ich częścią, nie gubiąc swej indywidualności. Życzyć sobie dobrze i innym.
I Wam też :D