Zimowy kapelusz - winter hat







  Jaki tam "hat", toż to tylko berecik, ale za to różowy. Jaka zima  - takie nakrycie głowy;).
Postanowiłam wziąć udział w zabawie, którą zaproponowała mi Lumpola.
  Wraz z innymi kobitkami stworzyła na fb grupę Dream team, po to, by robić coś razem związanego z modą i blogowaniem. Nazwę grupy podlinkowałam, więc kto ciekawy nos do...fb;).

   Postaram się regularnie brać udział w tym wyzwaniu, będzie dla mnie takim "oddechem" od moich typowych postów, do których z reguły bardzo się przykładam: staram się by zdjęcia były ciekawe, tekst zawierał nie tylko własne przemyślenia, ale i odsyłał do wartościowych książek lub filmów.

  Więc raz na 2 tyg. będzie takie fruuuuu;).

Na moim blogu pokazuję Wam jak ubieram się na co dzień, na różne okazje. Nie pokazałabym się Wam w czymś w czym nie wyszłabym z domu (poza swój ogródek;).

Dzisiejszy strój jest jednym z typowych, codziennych; tylko
 na różowy beret nie zawsze mam ochotę, no ale poniedziałek trzeba jakoś uczynić bardziej znośniejszym, chociażby przez kolor.
Kolor i pyszna tarta z jabłkami do kawy - idealny początek tygodnia!

Niech się dzieje:)).

Ps. Wszystko oprócz swetra i butów jest z sh.

Komentarze

  1. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie bym powiedziała, że chyba to bardziej przypomina mi beret, ale jeśli to jest kapelusz to i tak wygląda cudnie. Ja zresztą jestem wielką fanką różnego rodzaju nakryć głowy. Dlatego jeśli tylko mam okazję to w sklepie https://www.sterkowski.pl/ robię najróżniejsze zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat jeśli chodzi o kapelusze to ja również je bardzo lubię i coraz bardziej się do nich zaczynam przekonywać. Całkiem niedawno widziałam w https://hatfactory.pl/ świetny nowy kapelusz i jestem zdania, że niedługo znajdzie się on w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Samo noszenie kapeluszy jest bardzo fajne i ja również chętnie je noszę niemal codziennie. Jestem przekonany, że świetnym wyborem są męskie kapelusze fedora https://hatfactory.pl/fedora/36-1390-kapedusz-fedora-frank-.html i ja właśnie takie na ten moment najczęściej noszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie samo noszenie kapeluszy jak dla mnie jest niezwykle ważne i to jest na pewno jedno z moich ulubionych nakryć głowy. Muszę przyznać, że jeszcze jak czytałam na stronie http://vitwoman.pl/moda/kapelusz-miejski-jaki-zalozyc/ to w sumie kapelusz miejski jest bardzo fajną sprawą.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Chcesz coś napisać? Śmiało! Najwyżej odgryzę rękę jeśli nie będzie mi się podobać ;D