Na ławeczce 40+






     Jestem z siebie dumna. Nic nie muszę.
Jak nastolatka mam trądzik. Nie pytam się czy wypada mieć spódniczkę przed kolano i nosić podarte spodnie. Robię to. Nie myślę co inni o mnie pomyślą, nie naginam się. Kiedy chcę mam mięśnie, lub dla odmiany jestem miękka. Nie wiem czy muszę być bardziej schludna od dwudziestolatki.
Lubię swoje zmarszczki i "chomiki"; lubię też oglądać je u innych.
Opuściłam pole boju, gdzie walczyłam sama ze sobą.
Jestem domem. Doceniam. Dożyłam. Żyję.
Wczoraj po raz pierwszy zrobiłam sobie manicure z youtub'a. Nie mam skórek.
Jestem dla innych, ale siebie szanuję.
Ciśnienie w normie.
Lubię obserwować inne kobiety 40+.
Uśmiechnięte. Zwariowane.

1. Retro Chic Mama


2. Lady of style.


3. Irrelevant Styling. Uwielbiam jej instagram. @irrelevant_styling


4. My small wardrobe.